Имаш ли наистина нужда от нов, ергономичен стол?

Вече  почти няма човек, който да НЕ работи на бюро/кухненска маса и да НЕ прекарва на тях по няколко часа на ден. Вследствие на това се появяват болки в гърба, кръста, врата, главата, раменете, краката. И разбира се решението се търси в нов, ергономичен стол, който да ни реши всичките проблеми и да ни избави от болката. Вярваме, че ако седим на супер скъп, модерен и ергономичен стол болките ще отминат. Прочети още един път последното изречение и помисли, дали наистина е възможно това. Ще те спаси ли скъпият стол? Или трябва да потърсиш първопричината?

ergonomichen-stol-mama-e-prava-mama-sum-stoika

Проблемът не е в това, че седим на стол, а в това, че прекарваме прекалено дълго време в една и съща позиция.

На всички е ясно, че няма как да НЕ седиш на стол, защото работа ти го изисква. Но определено ергономичният стол не е решение. Няколко неща ще ти помогнат да се почувстваш по-добре и да се отървеш от болките.

1. Използвай обикновен стол, но седи с прав гръбначен стълб.

За да държиш гърба изправен две неща, могат да ти бъдат от полза.

  1. Да седиш на края на стола
  2. Да поставиш кърпа навита на руло под бедрата си.

Ако нямаш силни и здрави мускули на гърба и корема, ще се умориш бързо и ще ти е трудно да останеш в позицията.

ergonomichen-stol-mama-e-prava-mama-sum-stoika

Затова следва и вторият съвет:

2. Тренирай мускулите на гърба и корема

Силния гръб и корем ще ти помогнат да останеш дълго време в една и съща позиция без да се уморяваш.
Споделяме  с теб две много ефективни упражнения за гръб и корем – 

3. Сменяй често позицията, в която седиш или ако не е възможно, то поне ставай на всеки час и прави кратки почивки по 10-15 минути.

Ето видео със съвети как да седиш на стол:

Не е нужно да инвестираш в скъп ергономичен стол. Това не е инвестиция, а по-скоро “купуване” на чиста съвест. “Ето аз седя на скъп стол и правя нещо за себе си.” Не, не правиш нещо за себе си. Ако искаш наистина да направиш нещо за себе си използвай съветите по-горе или се запиши за нашата онлайн програма “Мама е права”, която започва на 29 юни 2022 г. Програмата е подходяща не само за майки, но и за всеки, който има гръбначно изкривяване и страда от модерния, заседнал начин на живот.

Онлайн програма “Мама е права” ще ти помогне да “събудиш” тялото си и да се погрижиш за стойката си по правилния начин. Тя продължава 5 седмици и ще ти помогне да изправиш тялото си и да се освободиш от досадните болки и схващания.

Следващото издание започва на 29 юни 2022 година. Запиши се сега с 20% отстъпка и вземи като подарък достъп до:

  • видео с 2 упражнения и

  • видео клас по ресторативно движение с Ваня Висарионова.

Не пропускай тази възможност да спестиш 30 лева и се запиши сега ТУК.
Меню