Как да подобрим неправилната стойка само с няколко лесни упражнения

Все повече хора, включително и деца страдат от някакъв вид гръбначно изкривяване и неправилна стойка на тялото. Причините за това могат да бъдат много, но не за тях ще се говори в тази публикация. Целта на публикацията е да ти покаже 2 лесни упражнения, които да изпълняваш всеки и които ще ти помогнат да оправиш неправилната си стойка.

Преди да ти покажа упражненията, с които да оправиш своята неправилна стойка, искам да те помоля да си направиш снимка в профил, в цял ръст. Колко е хубаво, че вече можем да си направим такава снимка за секунди. Разгледай снимката и ако имаш изкривяване в горната част на гърба и във врата, то тогава тези упражнения ще ти бъдат полезни. Но ако нямаш, просто затвори страницата или изпрати публикацията на някой с подобни изкривявания.

 

rezultati-mama-e-prava-izpravi-se-stoika

Упражненията са прости, но трябва да се правят всеки ден и то дори по няколко пъти на ден, за да имат ефект. 

Първото упражнение се казва “Торакално разтягане с ръце на стол”. 

Постави ръцете на облегалката на стола. Нека целите длани да бъдат върху облегалката. Отстъпи назад така, че горната част на тялото да застане успоредно на земята. Внимавай да НЕ се изпъчваш. Трябва да усещаш приятно разтягане в горната част на гърба и раменете. Остани в позицията минимум за 1 минути. Вземи часовник или телефон и си засечи една минута. Ако кърмиш, носиш бебе или работиш на компютър се препоръчва това упражнение да се прави на всеки 2-3 часа или поне 3 пъти на ден. Не забравяй – задържай една минута в позицията.

Второто упражнение се казва “Изправи врата”. 

Виж видеото от програмата “Мама е права”, за да разбереш как се изпълнява упражнението. Прави по 10 повторения динамично и след това задръж в крайната позиция за една минута.

Предизвиквам те да правиш тези 2 упражнения по 3 пъти на ден за 3 седмици (21 дена) и след това отново да си направиш снимка и да видиш дали има разлика. Освен, че ще видиш промяна, най-вероятно и неприятните болки и схващания в гърба също ще са изчезнали. За пример споделям с теб резултата на участничка в програмата “Мама е права”, която постигна този резултат само за 4 седмици, 15 минути упражнения на ден и промяна на двигателни навици. 

Ако имаш нужда от още лесни упражнения за цялостно изправяне на тялото,
включи се в онлайн програмата “Мама е права”. Следващото издание започва на на 16.06.2021 г. Запиши се сега. За повече информация, виж тук.

Подобни публикации

Меню
ЗАПИШИ СЕ ТУК:
Запиши се
Съгласявам се с Политиката за поверителност