10 навика, които се променят след програма “Не на диастазата”

“Не на диастазата” е групова онлайн програма за ефективно и дългосрочно възстановяване след раждане, която се развива вече повече от 2 години и е помогнала на стотици жени да се почувстват отново женствени и красиви.

vuv-forma-sled-rajdaneto-ne-na-diastazata

Ето 10 навика, които нашите участнички споделят, че са променили след програмата.

  1. Движа се повече – толкова много ми хареса ходенето, че този навик ми остана и след програмата. Продължавам да си следя крачките и се старая да не падам под 10 000 крачки на ден.
  2. Тренирам редовно – динамичните тренировки наистина много ми харесват и се радвам, че имаме достъп до тях и след програмата. Имам ли свободни 20 минути си пускам динамичните тренировки и се зареждам с енергия.
  3. Пия повече вода – признавам си, че нямах навика да пия много вода. След програмата станах много по-осъзната и сега вече пия минимум 2 литра вода на ден.
  4. Ям повече зелени храни – предизвикателството за повече зелени храни много ми допадна. Според мен, това ми помогна да регулирам стомаха си и съответно сега се старая всеки ден да имам поне 1 порция зелени храна в менюто си.
  5. Релаксирам – не съм предполагала, че релаксацията ще ми хареса толкова много. Освен, че ми помага да си прибера диастазата и гръдния кош ми дава едно невероятно спокойствие. Май наистина 20 минути релаксация се равняват на 2 часа сън.
  6. Спрях да се пъча – като малко тренирах художествена гимнастика и там ни учеха да ходим изправени. Вече знам, че това всъщност не означава да си прав, а изпъчен. Определено се чувсвтам много по стабилна, откакто спрях да се пъча и диастазата ми се прибра.
  7. Не си гълтам корема – несъзнателно цял живот съм си гълтала корема. Разбрах го едва сега. Да, сега е мало по-отпуснат, но поне вече нямам проблеми със запека.
  8. Изхвърлих всички високи обувки – не съм предполагала, че ще се разделя с високите токчета, но е факт, че откакто ходя на ниски обувки спря да ме боли кръста, спрях да се пъча, не ме болят стъпалата и гърбът ми е по-прав. Избирам здравото тяло, пред модерните токчета.
  9. Спя по-добре – Модулът за съм ми беше изключително полезен и интересен. Прилагам всички съвети за по-добър сън и определено се наспивам много по-бързо и сутрин се събуждам бодра и с настроение.
  10. Готвя повече – всички рецепти, които Маги споделя са много интересни. Споделянето с другите участнички в програмата във фейсбук групата ме мотивира да започна и аз да готвя повече и да експериментирам в кухнята. Вече имам още 5-6 лесни и бързи рецепти, които станаха любими на цялото семейство.

Какъв ли навик ще успееш на промениш ти след участие в “Не на диастазата”? Няма как да разберем докато не се запишеш.

Следващото издание на програма “Не на диастазата” ще започне на 25 януари 2021 година. Не отлагай повече и започни годината с повече грижа за себе си. За твоите деца и близки е важно да се чувстваш добре и да си в добра форма, за да можеш пълноценно да се наслаждавате на миговете заедно.

Ако се запишеш сега, получаваш отстъпка и предварителен достъп до 3 материала, с които да започнеш своята трансформация веднага:

  • първото и най-ефективно възстановително упражнение от програмата;

  • 5 упражнения за корем за майки с и без диастаза;

  • видео със съвети как да овладеем емоционалното храненe.

Никога не забравяй, че промяната започва от теб! А как да се запишеш, виж тук !

ПРОЧЕТИ ОЩЕ:

Домино ефектът на диастазата

Инвестирай във възстановяването на диастазата

Историята на Нат: Как се възстанових след раждането и подобрих стойката си

Подобни публикации

Меню